fredag 13 mars 2009

Snyggt träd

Jag och sambon gör lite inredningsgrejor på fritiden som mest pryder väggarna hos släkten och hos vänner. En av de saker vi gjort är träd med belysning bakom som blivit populära. Träden har olika storlekar och utseende, färgerna går i svart eller vitt. En har beställt ett vitt träd som är 150 cm långt. Jag vill visa det för det blev så otroligt snyggt.
I kväll får mina älsklingar mysa utan mig, för det är dags att jobba. Och när sambon är hemma ensam med barnen blir det nog inga ljus tända. Den biten står jag för. :) Men i morgon är jag hemma, då blir det god mat och många tända ljus.
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Fiffig ide, det blir snyggt ljusspel på väggen.

    SvaraRadera
  2. Hej Sussi!
    Ja det blir ett väldigt fint ljus på väggen. Jag har träd överallt, känns det som, men jag älskar dem. Mitt hem består av träd och bokstäver... :)
    Ha det gott!
    Kram Linda

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda