söndag 8 mars 2009

Sköna söndag

I dag har varit en riktig mys- och slappdag. Det har varit så skönt. Jag tänkte att jag och barnen skulle gått ut och lekt i någon lekpark, men det blåste så och snön vräkte ner så i stället fick det bli mys inne. Vi bakade en sockerkaka och fikade med. Till kvällen gjorde vi scones och varm choklad. Gott! Min syster har ett jättegott recept på ett mumsigt och smidigt bröd som jag egentligen hade velat baka, men jäst har man ju inte i kylskåpet om man inte planerat att baka. Så det fick bli ett recept på scones med havregryn i som jag hittade på recept.nu. Kan jag rekommendera.
Min syster har för övrigt ett jättefint hem som jag tänkte att jag skulle visa på bloggen någon gång (om jag får vill säga). Hon liksom jag tycker om att göra fint och mysa till det. Det är väl släktdrag, kan jag tro. :)
Kram Linda




2 kommentarer:

  1. Hej
    Nu har jag hittat hit och måste skriva en liten kommentar. Hörde av din söta syster att du hade startat blogg. Nu vrkar det funka med bilderna för dig. Att blogga är så kul och det ger så mycket inspiration..men det är ett dyrt intresse tycker min käre make.
    Ha det gott
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du ville titta hit och skicka en kommentar. Javisst är det roligt att skapa blogg och att läsa bloggar, jag får så mycket inspiration. Jättekul. Din fina blogg är en av mina inspirationskällor. Sitter just nu och läser om html, svårt, men jag ska nog lära mig nån gång. Med två små barn har man inte så mycket tid över. Kram Linda

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda