onsdag 25 mars 2009

Grått och vitt på längden och bredden

När sambon ser sitt älskade HV 71 krossa Frölunda passade jag på att klippa till och nåla mina nya gardiner till köket. I ett tidigare inlägg berättade jag att jag skulle ha grått i köket och nu ska jag ha randiga , grå och vita, rull upp-gardiner i köket. Men jag har så otroligt breda fönster, två dessutom. I morgon ska jag sy dem om jag hinner. Man får passa på när barnen lagt sig.
Jag berättade tidigare att min systers hem är en inspirationskälla, en annan sådan är Lotta med bloggen Fyra årstider - mitt liv på landet. Jag måste kolla varje dag vad hon pysslar med. En levande blogg med fina bilder. Kika gärna in här http://www.mittlivplandet.blogspot.com/
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda