torsdag 5 mars 2009

Fredagsmys - veckans höjdpunkt


I morgon är det fredag, veckans bästa dag. Jag frågade alla i familjen förut om det var okej att äta gott i morgon kväll och bara mysa i massor med tända ljus och med godisskålen i högsta hugg.

- Jaaa, blev svaret.

Så det längtar jag till nu, det är så härligt. Och till det Let´s dance så klart. Lagom slappt och underhållande. I mitt nästa liv ska jag nog bli dansare, tror jag.

På lördag ska barnen vara hos mormor och morfar. Jag och sambon ska ägna oss åt storstädning. Hela huset ska få sig en rejäl uppfräschning. Ganska mysigt att göra det också faktiskt. Vi sätter på kaffet och hjälps åt att städa och feja. Emellanåt tar vi paus med lite kaffe. Sedan ska vi ut och äta helgmeny på en närliggande restaurang och därefter kan barnen komma hem och vi får ytterligare en myskväll.

Då är jag rätt nöjd med ett rent hus.

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Härligt...
    Ja det kanske är värt att åka dig. Tycker de bilderna är fantastiska. Dyrt?
    Skulle vara kul med en familjebild med. På ett sätt...

    Skulle vara superkul att ses. Bokar gärna en dejt.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda