fredag 20 mars 2009

Kalasfredag




I dag ska vi fira fredagen med födelsedagskalas. Min kära sambo fyllde år i onsdags så i kväll ska han bli firad. Hela helgen är en kalashelg. I morgon ska vi åka på överraskningsresa med pappa/morfar. Han fyllde också år i onsdags. Jag kan tyvärr inte avslöja var vi ska eftersom det finns risk för att han läser bloggen innan vi far i väg. Men kul ska det bli. På söndag är det dags att fira kusin Nattis, som också fyllde år i onsdags! Ja, 18 mars är en fylledag i släkten. Kan bara tillägga att min sambos syster, min kompis och Ingemar Stenmark också hade födelsedag den 18 mars.
Så i helgen blir det inga inredningssaker gjorda. Det har vi inte tid med. Men jag har hela skallen fylld av idéer så framöver ska det bli lite nytt.
Trevlig fredag!
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Vilak söta blommpinnar..är det du som har gjort dem?
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda