torsdag 7 maj 2009

Trevligt födelsedagskalas

I dag har vi haft kalas, bloggerskan själv fyller år. Hela 33 år, hjälp vad tiden går. Så i dag har jag blivit rejält uppvaktad. Tack alla som kom för att fira mig, jag är sååå nöjd med dagen.
Av min kära sambo fick jag en symaskin. Enkel, men jättefin. Jag syr inga avancerade saker, så den duger gott och väl. Ibland syr jag kuddar och gardiner och då är det så tråkigt att alltid behöva låna. Men nu har jag en alldeles egen. Så den blev jag glad över. Och så fick jag sju röda rosor av min sambo. Och så fick jag mer fina blommor och pengar och fina skålar. Och en fin pyjamas. Min gulliga mamma gjorde en tårta till mig, supergod var den. Tyvärr har jag ingen smarrig bild, för den är uppäten.
Så ni hör själva vad jag blivit firad.
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!
    Får fira dig i morgon då...

    SvaraRadera
  2. Ja det var ett jättetrevligt kalas,och tårtan var jättegod,men den talar väl för sig själv eftersom den blev uppäten
    Kram farmor
    Hälsa mina små gullungar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda