tisdag 26 maj 2009

Korgar i luffarslöjd


I dag har jag varit på utbildning på mitt jobb i Eksjö. På lunchen gick vi ut och åt och då slog det mig vilken fin sommarstad Eksjö är med uteserveringar och små söta affärer. Där finns väldigt många inredningsaffärer och det är ju alltid kul att titta in hos dem. Jag köpte två korgar i olika utföranden i luffarslöjd av Madamstoltz. Jag tycker det är väldigt fint med luffarslöjd, snyggt mot vita möbler. Jag har en del möbler som ska målas vita, så än har jag inte bestämt var jag ska ha mina korgar.
Linda

3 kommentarer:

  1. Åh, jag är så förtjust i luffarslöjd, dina korgar är riktigt fina. :)

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Korgarna var jättefina,precis i min smak.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, luffarslöjd har blivit populärt igen.Det fanns mycket sådant när jag var yngre.Man skulle spara allt, för till slut är det mode igen.
    Kram svärmor Inga-Lill

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda