lördag 25 april 2009

Trädgårdsarbete

I dag har jag hållit på lite i trädgården. Jag är verkligen ingen trädgårdsfantast och är inget duktig på det heller, men man får göra så gott man kan. Jag vill ha en fin, men lättskött trädgård. Dagens jobb var klippning av rosor. Och när man väl kommer i gång är det ganska roligt (observera ganska - skratt).
Jag gör gärna fint med blommor och krukor, men skötseln därefter får min sambo sköta, lite rättvisa måste det ju vara... skratt...
Ha en skön kväll!
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ja det är roligt att ha det fint i trädgården, men det är ett slit innan.
    Hälsa mina små gullungar Saga och Molly
    Kram Farmor

    SvaraRadera
  2. Du kan nog bara du vill ;)

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda