måndag 27 april 2009

Min kökslåda

Som jag skrivit förut, så är min morbror superduktig på att texta och måla. Min sambo har gjort en vit låda till mig där min morbror textat Hemmets hjärta på. Och Hemmets hjärta det är ju köket det.
Jag blev jättenöjd med den. I den ska jag ha blommor och lyktor, ja man kan i princip ha vad som helst där i. En Maileg-kanin kanske och en fin kökshandduk.
Dagen har varit väldigt skön och varm. Min sambo var pappaledig i dag och har hjälpt mig att tvätta alla fönster. Skönt att det var gjort! På kvällen packade vi matsäckskorgen och gick till hembygdsgården och åt kvällsmat. Det var mysigt och Saga tyckte det var jätteroligt. Båda somnade som stockar när vi kom hem. Det tar på krafterna att vara ute hela dagarna.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Så himla snygg låda. Hmm undrar vad den kan vara gjort av... ;) Jättefint i allfall.
    Så mysigt att äta kvällsmat ute. Ska nog se om jag stjäl den idéen av dig. Ha det så bra.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda