lördag 28 februari 2009

Vi slåss om vårdnaden för kaninen




Sagas ballerinakanin från danska Maileg vill jag gärna ha med lite överallt på bänkar och på byråer. Min sambo har gjort en låda till mig som jag ska ha i köket. I den ska jag ha blommor och en bräda med nån käck fras och lite annat smått och gott i. Jag försökte säga till Saga att hennes kanin kunde få bo i den lådan och så fort hon slängt den nånstans tar jag den och sätter den i lådan. Nästa gång jag slår en blick på min fina låda är den borta för femtioelfte gången.


- Köp en egen kanin, sa hon åt mig...


Så det lutar väl åt att jag får göra det.


Även mina tags har hon tagit till sitt rum och gjort fint... Nåväl, hon tycker väl det är lika roligt som mamma med inredning så hon får väl hållas.


Godnatt!


1 kommentar:

  1. så rolig hon e

    sötisen. kolla mitt första inlägg

    kramiz agnes

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda