fredag 20 februari 2009

Vårkänslor


Åh vad jag längtar till våren. Ljusare tider och varmare dagar. Men än så länge visar termometern på minusgrader. Jag tänkte att vad kunde inte vara bättre än att börja förbereda våren och då börja inomhus. Sen, när våren och värmen väl är kommen vill man ju inte vara inne. Så det är lika bra att börja piffa upp hemmet redan nu. Jag har faktiskt börjat lite grann. Köpte lite blommor i dag som jag planterade och ställde på bordet i vardagsrummet. Och nya blommor till köket. Inredningen inför våren har jag kommit väldigt långt med - i skallen alltså. Nu gäller det bara att sätta i gång och pyssla lite. Tänkte börja med köket. Jag ska ha grått och zink i köket nu till våren med ljusrosa inslag. Får se vad det blir av det...

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda