onsdag 7 oktober 2009

Lite smått och gott från sagasmolly

Tack alla ni för de positiva och uppmuntrande mail vi fått för våra inredningsgrejor. Det är såååå roligt att läsa. En av anledningarna till att vi håller på är att vi tycker det är kul att skapa och hitta på lite nytt, men också att folk blir glada och nöjda. Det är en sporre.
Här kommer ytterligare grejor som vi gjort.
Vi har lite fler grejor som jag tänker visa senare. Dessutom är det jul snart. Då tänker jag visa er lite annat pynt.
Kram Linda
En tjej ringde på hos oss och ville att vi skulle göra en namnskylt. Jag fick fria händer och så här blev den. Svarta bokstäver på vita plankor. Jag hoppas att hon blir nöjd. Jag tyckte den blev fräck faktiskt. Kul idé hon hade, Irene. Bara gemena (små) bokstäver gör den lite annorlunda.

Min mamma hade slagit ner en tavla i köket och nu ville hon ha något nytt på väggen. I samma stil som namnskylten satte vi svarta kök-bokstäver på vita plankor.

1 kommentar:

  1. Oj så inspirerande och fin blogg du har, jag gillar verkligen er idé med lampor i kompination med ordne, jätte fräckt, liksom fasadnumren! Varma kramar Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda