lördag 15 augusti 2009

Höstblommor

Vare sig man vill eller inte så drar det sig mot höst. I dag har jag köpt astrar och torkat lin. Då är det höst för mig. Men de är fina att pynta hemmet med. Jag brukar hinna med att köpa flera buketter innan säsongen är slut för dem.
Min svärmor har målat en vit korg till mig. Den blev jag jätteglad för, men har funderat vad jag ska ha i den. När vi var och köpte astrar såg jag torkat lin och det får pynta korgen för tillfället. Blev fint, tycker jag. Ska bara fundera ut var jag ska ha den.


Alla mina blommor har vissnat inomhus och det gjorde de samtidigt. Nu var jag tvungen att ha något på borden så det fick bli astrar. Både i köket och i vardagsrummet.



Ha en fin lördagskväll!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du vill ge en kommentar. Kram Linda